donderdag 16 april 2009

telefoon mieke

iets heel praktisch nu... de gsm van mieke had een lege batterij.... opladen hé... jaja maar ik kan er nu niet meer in natuurlijk. Dus voor de mensen die mij daarop hebben proberen te bereiken, bel op mijn nummer...

Nog eens mijn vorig bericht gelezen en de reacties, en ter verduidelijking dat doet mij niet twijfelen hoor, de mensen bedoelen het altijd goed of staan er gewoon niet bij stil dat dit iedere maal een steek is ...

maar genoeg daaraver : another day ... we hebben al meer meegemaakt dan dat ... lekker geslapen .. fris en monster zou ons mieke zeggen ... en wat gisteren was zal ons vandaag niet storen ...

Goeiemorgen allemaal

23 opmerkingen:

bets zei

Goeiemorgen Didier,jammer dat je nu nog die verkeerde uitspraken ook moet slikken,maar koester je mooie herinneringen met Mieke!Sterkte!

Anoniem zei

En dan is er die ene (in jullie geval velen)
die niet komt om te zeggen hoe het moet
maar die luistert
hoe het voelt
tranen die stromen
pijn die brandt
maar verdriet dat nu mag bestaan
dat wordt toegelaten.....

Trek je daar vooral aan op Didier
aan al die andere mensen die het wel goed menen!
Warme groet Greet

Anoniem zei

Goeie morgen, wat fijn dat je in deze moeilijke tijd toch heel veel steun hebt van je dochtertje Shannon.Ze zal haar papa zeker helpen waar het kan, jullie zijn twee handen op één buik. Probeer het verdriet op jullie manier samen te verwerken!
Veel sterkte voor vandaag, voor morgen en voor altijd!

Anoniem zei

Ik denk dat het voor ieder die Mieke's blog heeft gelezen of haar heeft gekend heel erg duidelijk is : jullie zagen mekaar graag. Soms kun je jaren aanklooien in relaties en plots iemand tegenkomen waarvan je na een paar weken al voelt dat het goed zit. Dus de kwantiteit is niet van belang maar de kwaliteit en de intensiteit is van tel.

Anoniem zei

that's the spirit man! another day! en laat je niet doen door wat dan ook!

en zoals het al geschreven werd: de twinkeling in jullie ogen zei me meer dan genoeg! dat is wat telt!
dikke knuf
tricky

Elly S zei

Een nieuwe dag geeft nieuwe inzichten...
Mieke slaagde erin om dat toe te passen, doe jij dat nu ook maar Didier. Laat die domme mensen voor wat ze zijn. Wij weten wel beter.

Anoniem zei

Didier en familie,

Woorden van troost voor het pijnlijke verlies kunnen we niet vinden.
We kunnen allen onze oprechte deelneming uiten.

Trees en Gilbert
Roeselare

Anoniem zei

Dag Didier,

ook al was jullie relatie maar "kort" in de ogen van een aantal mensen, je moet je bedenken dat tijd maar een relatief begrip is. Je kan 80 jaar een leven met elkaar hebben gehad maar nog niet zo'n sterke band hebben als jullie hadden in 3 jaar. Mijn man en ik zijn ook 3 jaar bij elkaar en ik heb 1,5 jaar eierstokkanker maar deze jaren zijn de mooiste uit mijn leven geweest. In deze 3 jaar hebben wij meer meegemaakt dan een ander in 100 jaar.. En zo was/is het ook met jullie! De tijd dat jullie samen waren pakt niemand jullie meer mee af en ik weet zeker dat Mieke haar "ervaring" met niemand meer, dan met jou had willen delen...
Hopelijk brengen deze woorden je een beetje troost

groetjes
Debra

middel_d81@hotmail.com

Anoniem zei

Hoi Didier Laten kletsen idd weet ik niets van Mieke haar leven voor ze met het bloc begon. Jullie waren zielsverwanten en hardstikke gelukkig laat niemand dat besmeuren hoor.Ga er boven staan. Jullie hebben met elkaar dit geluk gevonden niet iedereen komt dat tegen. Zet 'm op groetjes Bernardine

Anoniem zei

Hoi Didier, wel leuk dat we Mieke's stem nog kunnen horen op haar voice male ; doet ons weer héél eventjes glimlachen... die krachtige stem.... zoals ze écht was... en in onze herinnering zal blijven ; Sterkte ! En héél fijn/tof/super... dat je deze blog nog (even?) blijft behouden !

Anoniem zei

Ken je het spreekwoord van de Bond zonder Naam ? Ze zeggen, wat zeggen ze, laat ze zeggen.

Veerle zei

Goeie middag Didier,

ik hoop dat het vandaag ook weer een dag was met weliswaar en onvermijdelijk een traan, maar ook een lach...zo heeft Mieke ook geleefd...en jullie beiden hebben "(h)echt" geleefd.
Ik ben nu bijna 4 jaar samen met mijn vriend. Mijn vorige relatie was er één van 11 jaar maar wat ik nu beleef is veel intenser. Dus "tijd" is echt wel relatief!
Jullie waren zielsgelukkig en de mooie momenten met Mieke zul je koesteren en ook terugzien in de ogen van de kids!
Blij dat je zoveel steun hebt aan Shannon!
Nog heel veel sterkte!
Veerle

Anoniem zei

Didier,
Hierbij geef ik je van hieruit zoveel mogelijk steun in die moeilijke tijd. Ook al kennen we mekaar niet, het zal wel deugd doen als je uit vreemde hoeken medeleven ervaart. En wat kwaaie tongen zeggen, ze weten niet beter, ze kennen er niks van.
Hoe kort mensen ook samen zijn, des te intenser kan de relatie zijn. Mss is jullie drie jaar wel meer waard dan tientallen jaren van velen. Groeten

Anoniem zei

Didier,

Na een kennismaking met Mieke in het ziekenhuis ben ik wekelijks haar blogje beginnen lezen. Toen ik haar zag straalde ze optimisme uit, ze vertelde over haar ziekte, over haar gezin en haar ogen twinkelden toen ze het over jou had. Wees dankbaar voor de tijd die je hebt gehad samen ook al was die veel tekort. Koester al die momenten. Waarschijnlijk zeggen veel mensen je dit nu. En al die woorden hoe mooi ze ook zijn bieden je niet de troost die je nodig hebt maar hopelijk doet het je deugd in die zin dat je voelt dat er mensen met je begaan zijn en met je meeleven. Didier, ik wens je veel sterkte toe. En ik weet zeker dat Mieke niemand anders aan haar zijde had willen hebben dan jij tijdens de moeilijkste periode uit haar leven.
Sterkte en liefs,
Sara

Natasha Costermans zei

Zoals jij was,
zoals je bent ...
Warme gedachten,
ongekend!
Uit respect,
uit verdriet,
mis ik je warmte ...
Vergeet mij niet!

Ik ben een ex-klasgenootje van de Burgerschool. Ik schrok me rot toen ik het overlijden van Mieke te horen kreeg! Jaren hebben we elkaar niet meer gehoord of gezien ... Tot dat programma op tv ... Een klap in het gezicht! Die vrouw kende ik! Ze verdiende dit niet! Zo jong, een gezin ...

Wat ik me zo goed kan herinneren is dat Mieke zo mooi kon tekenen! Eigenaardig dat je dat na al die jaren nog weet ...

Ik wens jullie heel veel sterkte toe! Mieke zal in jullie herinneringen blijven voortleven ... Ze was ongetwijfeld een pracht van een vrouw!

Natasha, Gwen en Lore

Ann en Seppeke* zei

Laat ze Didier. Mensen zonder enig besef wat er allemaal in de wereld gebeurt, laat staan zelf al ooit iets hebben meegemaakt, die ambtenaren! haha.
Ik wens je veel sterkte voor de volgende moeilijke periode. Het afscheid nemen. Ik hoop dat de kids een beetje kunnen beseffen wat er allemaal gebeurt.
liefs

Anoniem zei

Vrienden, zijn als steentjes die je langs de vloedlijn opraapt, eerst verzamel je ze stuk voor stuk, vervolgens gooi je ze stuk voor stuk weer weg. Maar jij bent één van die steentjes waarbij ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om die weg te gooien.

miss you meid

veronique

Anoniem zei

Hallo Didier,
dit is nu de eerste keer dat ik iets ga bloggen. Je kan niet geloven hoeveel deugd het doet dat die blog nog bestaat en ik moet je toegeven, je hebt verdorie schrijverstalent.
de reden waarom ik reageer is dat ik een beetje geschrokken ben van bepaalde reacties van bepaalde mensen. ik heb het geluk gehad Mieke lang te kennen en ik kan je een ding verzekeren didier. Van het moment dat ze bij was is ze opengebloeid als een roosje en ik weet verdorie maar al te goed dat ze je graag zag want we hebben uren gekletst over onze mannen(misschien waren we ook wel een beetje aan het roddelen) en ik ben ervan overtuigd dat ze je de liefste knuffelbeer vond. ze was gelukkig met jou en daar staat geen jaartal op.
laat ze maar zeggen..........
groetjes nathalie en bart

Anoniem zei

Beste Didier,

In het leven zijn er nu eenmaal "haters" die geen goed woord over hebben voor persoon wat je ook doet. Daarvan moet je je nix aantrekken mensen praten mensen vergeet dit nooit, ik heb je amper een paar keer ontmoet, een kleine man in gestalte die een grote indruk op mij naliet en en rots was voor Mieke en haar familie. Niet iedereen kan de last dragen die jij voelt op momenten, tijd kan niet alle wonden helen en maakt een mens tot wat hij is en verder word. Hou u sterk zoals je nu doet, m'n oprechte deelneming nogmaals

Grtz Tom (vriend van Clairijn)

Marie Ann zei

Beste Didier

Ik wens je morgen veel sterkte op Mieke's begrafenis. Het wordt een mooie uitvaart, daar ben ik zeker van.

Vanwege
Marie Ann, een collega van Tricky

Anoniem zei

hallo,

ik wens jullie veel sterkte!
zelf is mijn oma ook aan kanker gestorven, dat is een moeilijke tijd.
na het lezen van het artikel in de flair dacht ik eens te komen kijken. tot mijn spijt zag ik dat ze dan overleden is...
veel sterkte...

Anoniem zei

ik ken mieke van op tv een lieve mama en lieve vrouw ik wens jeveel sterke toe

Anoniem zei

ik vind dit verschikkelijk als zoiets gebeurd ik leef daar zo in mee als oma dat kan ook ons overkomen ik wens je heel veel sterte